Magazín

První středa v lednu zahájila sérii neformálních setkávání marketingových specialistů z Novojičínska a okolí

[Kopřivnice, 13. ledna 2016] – V Kopřivnici se ve středu 6. ledna 2016 poprvé konalo neformální posezení zvané První středa, na kterém se setkali profesionální marketingoví specialisté i amatérští nadšenci z regionu. První středu zahájila prezentace na téma Nové trendy pro rok 2016 na Facebooku, při níž Tomáš Kocián z kopřivnické full-service marketingové agentury Plus Design & Marketing představil nejvýraznější oblasti, které zasáhnou dění v reklamě na Facebooku a Instagramu v nadcházejícím roce. Následovala volná debata na toto téma, která se postupně přeměnila v neformální diskuzi a posezení.

První středa předčila očekávání

„Musím říct, že První středa naprosto předčila mé očekávání,“ uvedl Jaroslav Krčmář, jeden z návštěvníků akce. „Hlodá mi po dnešním setkání v hlavě spousta nápadů, které bych určitě měl vnést do života a zařadit je mezi naše marketingové aktivity.“

V podobném duchu se ponesou v letošním roce i další neformální setkávání. V plánu jsou přednášky o PR a firemní komunikaci, nejnovějších trendech v PPC kampaních a podobně. Mezi přednášejícími se představí místní oboroví specialisté i pozvaní hosté.

„První středa je formát inspirovaný podobnými akcemi u nás i ve světě, který nás zaujal a rozhodli jsme se ho realizovat v Kopřivnici. Chceme více podtrhnout neformálnost setkání, barovou atmosféru a vytvořit místo, kde se lidé rádi setkávají a jednou za měsíc mají všichni možnost debatovat o tématech firemní komunikace, PR a marketingu,“ představil První středu Petr Čaník, ředitel Plus Design & Marketing, která První středy organizuje. „Proto jsme zvolili jako místo Fifty Fifty bar v Hotelu Tatra, kde chceme tato pravidelná setkávání uskutečňovat.“

První středa v únoru 2016

Následující První středa se koná 3. února 2016 od 17:00 ve Fifty Fifty baru v Hotelu Tatra v Kopřivnici. Tématem setkání bude Obsahová strategie a Content marketing. Jste srdečně zváni.

Více informací: www.prvnistreda.cz

Fotogalerie

Fotografie z První středy v lednu na téma Nové trendy pro rok 2016 na Facebooku (fotografie ke stažení v plném rozlišení)

Kontakt

Ing. Petr Čaník
Marketingový specialista
Plus Design & Marketing s.r.o.
Tel.: +420 604 163 300
E-mail: petr.canik@plusdesign.cz

 

Mobilní aplikace Výmoly usnadní monitorování výtluků na českých silnicích

[Tisková zpráva, Praha, 24. května 2012] – Projekt Výmoly za podpory Nadace pojišťovny Generali představuje novou mobilní aplikaci na platformě iOS. Vlastníci mobilních telefonů iPhone se mohou zapojit do unikátního celoročního monitorování výtluků, které pomáhá zlepšit současný stav českých silnic. Aplikaci lze přes iTunes stáhnout zdarma. Projekt Výmoly od svého spuštění v druhé polovině dubna pomohl upozornit na 300 výtluků na českých silnicích. Deset procent z nich již bylo opraveno.

Výmoly 2012: Rychlý monitoring výtluků s chytrým telefonem

Nová mobilní aplikace pro iPhone, kterou autoři projektu Výmoly vyvinuli za pomoci Nadace pojišťovny Generali, umožňuje uživatelům monitorovat výtluky přímo na silnicích. Projekt Výmoly se tak přibližuje svým uživatelům přímo na místa, kde se s nepříjemnými výtluky a nebezpečnými silničními úseky osobně setkávají.

“Mobilní aplikace je ideálním nástrojem, díky kterému mohou vlastníci chytrých telefonů jednoduše a rychle zaznamenávat výtluky. Informace je pak okamžitě dostupná všem, včetně silničářů. V současné době vyvíjíme mobilní aplikaci Výmoly také pro mobilní telefony běžící na platformě Android,” informuje Petr Čaník, autor projektu Výmoly.

Výmoly 2012: Monitoring silnic, který má příznivý dopad na realitu

Do systému jsou letos zaangažováváni také správci silnic a krajské samosprávy, které mají k vkládaným datům přístup, je jim dána možnost reagovat a vyjádřit se ke konkrétnímu úseku a k jeho opravě.

„Od spuštění projektu Výmoly v druhé polovině dubna pomohla motoristická veřejnost zmapovat na 300 výtluků, které je na cestách po republice nejvíce trápí,“ říká Jiří Cívka, člen správní rady Nadace pojišťovny Generali. „Těší nás pozitivní přístup samotných správců komunikací. 10 % nahlášených výtluků či celých úseků bylo opraveno do dvou až tří týdnů po zaevidování,“ dodává Jiří Cívka.

Cílem projektu Výmoly 2012 je rychle a jednoduše přidávat a kontrolovat výtluky na silnicích a usnadnit správcům silnic monitoring výtluků. “Výmoly se tak formou hry skutečně stávají užitečným nástrojem. Webová a nyní i mobilní aplikace umožňuje lidem přidávání fotografií, jejich aktualizaci a jakési imaginární spravování děr, komentování a vzájemné hodnocení. Tato “hra” pak má přímou návaznost na skutečnou realitu, s daty jsou oslovovány odpovědné orgány a samosprávy. Projekt Výmoly usiluje o nápravu reálného stavu podávanou oboustranně přijatelnou formou,“ vysvětluje Petr Čaník.

Motivace pro řidiče? Správci silnic se dozví o výtluku, který vás trápí. Navíc můžete vyhrát některou z cen

Užitečná sociální hra Výmoly.cz vybízí motoristy k aktivnímu mapování výtluků na českých silnicích. Motoristé mohou na portále www.vymoly.cz nebo prostřednictvím mobilní aplikace nahrávat fotografie jednotlivých výtluků nebo celých silničních úseků, aktualizovat jejich stav v případě, že dochází k jejich zhoršování nebo když dojde k jejich opravě. Tato činnost a hodnocení fotografií druhých přitom může uživatelům přinést hodnotné ceny v průběžných týdenních i měsíčních soutěžích. Na konci sezóny, v listopadu 2012, pak budou vyhodnoceni tři absolutně nejaktivnější uživatelé – takzvaní výmoláři.

Do projektu jsou aktivně zapojeni také zpravodajové Zelené vlny ČRo1 – Radiožurnál, který je mediálním partnerem projektu. Projekt aktivně podporují také další partneři, jako je celoevropská síť pneuservisů Point S pod hlavičkou Servis Point Group a BG Quick, provozující portál zaplaty.cz. Další stovky uživatelů se již nyní zapojují do hodnocení. U některých výtluků již byly zaznamenány a zdokumentovány i opravy, ať již se jedná o plnohodnotné nebo provizorní opravy děr.

Hlasování uživatelů na www.vymoly.cz rozhodne, který výtluk obdrží cenu Nejhorší díra v republice roku 2012

Nejhorší díra v republice roku 2012 bude vyhodnocena již v červnu 2012. Nejhorší díru určí z nahraných fotografií svým hlasováním uživatelé na www.vymoly.cz.

Netradiční cenu obdrží od projektu na podzim i Nejaktivnější kraj. Ten získá od Nadace pojišťovny Generali dotaci v hodnotě 100 tisíc korun na opravy výtluků. Symbolickou anticenu si odnese zároveň i Nejpomalejší kraj.

Jak vypadá mobilní aplikace Výmoly

Aplikace ke stažení: http://itunes.com/app/vymoly
Náhled aplikace pro iPhone: http://dl.dropbox.com/u/82137/temporary/vymoly-iphone-printscreeny.zip

Kontakt

Ing. Petr Čaník
mobil: +420 604 163 300
petr.canik@vymoly.cz

www.vymoly.cz
www.facebook.com/vymoly
www.twitter.com/vymoly

 

Startuje celoroční monitoring silničních výtluků na území ČR – Výmoly 2012

[Tisková zpráva, 16. 4. 2012] Dnes startuje za podpory Nadace pojišťovny Generali druhý ročník projektu Výmoly, který přichází s novým celoročním monitoringem výtluků na českých silnicích. Na svých cestách se s nimi setkává většina motoristů. Nejen oni ale také kraje, které mají obvykle správu komunikací na starosti, a další správci silnic se počínaje dneškem mohou do projektu zapojit na internetových stránkách www.vymoly.cz. Od května i prostřednictvím mobilní aplikace pro chytré telefony. Letos bude projekt hledat vedle Nejhorší díry i Nejaktivnější kraj, kterému se do konce letošního roku podaří opravit nejvíce identifikovaných výtluků. Nadace pojišťovny Generali odmění nejaktivnější účastníky včetně Nejaktivnějšího kraje, kterému poskytne dar ve výši 100 tisíc korun na opravu dalších silničních výtluků. Mediálním partnerem projektu je Český rozhlas 1 – Radiožurnál.

Internetové stránky www.vymoly.cz umožňují uživatelům jednoduše a rychle přidávat a kontrolovat výtluky na silnicích. Oproti loňskému roku upozorňuje projekt Výmoly 2012 na nevyhovující silnice celoročně. Mobilní aplikace pro iPhone a Android, které budou dostupné v květnu 2012, celý proces vkládání nových výmolů ještě více zpřístupní a zjednoduší.

Výmoly 2012: jednoduchý a praktický pomocník pro motoristy i silničáře

Použití webové i mobilní aplikace je velmi snadné. Registrovaní motoristé pořídí fotografie silničního výtluku. Ty společně s lokalizací a popisem odešlou na Výmoly.cz. Ostatní uživatelé následně jednotlivé výtluky hodnotí. Na základě tohoto hodnocení vzejde v červnu vítězná Nejhorší díra v republice. Ověřená data o aktuálních výtlucích budou systémem průběžně odesílána přímo odpovědným správcům silnic. Databáze bude díky aktivitě uživatelů evidovat také veškeré změny u kontrolovaných děr a provedené opravy výtluků. Díky těmto datům bude možné v listopadu určit Nejaktivnější a naopak Nejpomalejší kraj.

Výmoly 2012: celoroční monitoring výmolů na českých silnicích

“Vloni jsme s projektem Výmoly udělali nečekaný rozruch. Evidovali jsme stovky děr, z nichž desetitisíce zapojených lidí vybíraly ty nejhorší. Vybírat bylo z čeho, protože některé úseky silnic jsou skutečně ve velmi kritickém stavu. S Výmoly jsme však nechtěli pouze upozornit na toto závažné téma, ale především jsme chtěli představit systém, který zjednoduší komunikaci mezi silničáři a motoristy. Zatímco v loňském roce jsme projektu vdechli život, letos především díky Nadaci pojišťovny Generali dostává nový rozměr,“ přibližuje 2. ročník Petr Čaník, autor projektu Výmoly.

• Nejhorší díra v červnu, Nejaktivnější kraj v listopadu
“Pozornost se na silničáře soustředí zpravidla hned po zimě, kdy se objevují ty nejviditelnější díry. Je to pochopitelné, ale není to vůči silničářům vždy objektivní. Sami jsme se tomuto přístupu chtěli vyhnout. Proto upozorňujeme na aktuální výtluky až po určitém čase hájení. Nyní je pro nás nejdůležitější monitorovat, jak adekvátně a rychle reagují silničáři na vzniklé výtluky, jak využívají jaro, léto i podzim na opravy našich silnic. Na silničáře aplikujeme příslovečné “Až se zima zeptá, co jsi dělal v létě”. Nejhorší díra v republice proto bude zvolena v červnu, ale Nejaktivnější kraj společně s nejaktivnějšími „výmoláři“ a zpravodaji Zelené vlny zapojenými do projektu budou vyhlášeni až v listopadu. Nejaktivnější kraj získá od Nadace pojišťovny Generali dar v hodnotě 100 tisíc korun, na ostatní účastníky čekají zajímavé ceny v průběhu celého roku,” říká Petr Čaník.

„Dlouhodobě podporujeme projekty, které měřitelně přispívají ke zvýšení bezpečnosti silničního provozu. Před dvěma lety jsme začali iniciovat a podporovat instalaci pachových ohradníků, které až o 80 % snižují riziko střetu vozidel se zvěří. K dnešnímu dni je na území České republiky pokryto více na 420 kilometrů nejrizikovějších silničních úseků a další budou následovat,“ říká Jiří Cívka, člen správní rady Nadace pojišťovny Generali. „Projekt Výmoly nás zaujal již v průběhu minulého roku. Společně s jeho autory jsme se jej pokusili rozšířit o myšlenku zapojení a motivace krajských samospráv, které mají obvykle správu komunikací v gesci. Prostřednictvím projektu Výmoly budou správci silnic informováni o kritických místech přímo od motoristů. Tyto informace by následně silničářům mohly pomoci nejen s identifikací nejhorších silničních výtluků ale také s případnou prioritizací oprav,“ dodává Jiří Cívka.

Sledování změn výtluků a praktické výstupy pro silničáře

Projekt Výmoly 2012 chce rozproudit potřebnou veřejnou diskuzi o stavu českých silnic a spolupracovat s jejich správci vytvářením unikátních výstupů a analýz aktuálního stavu. Výmoly 2012 jsou jedinečné tím, že vznikne velmi zajímavá celostátní statistika zachycující fakt, jak rychle správci silnic reagují na vznesené požadavky motoristů.

“Sleduji aktivity projektu Výmoly od samotného začátku. Byl jsem v očekávání, s čím přijde projekt Výmoly letos a především, jak budou autoři přistupovat ke správcům silniční sítě v České republice. Překvapil mě jejich přístup a snaha podat ucelenější přehled o stavu silnic. Jsem rád, že autoři projektu berou v potaz, že my jako silničáři jsme často v nezáviděníhodné situaci, jsme omezeni financemi a technologickými limity,” komentuje start druhého ročníku projektu Výmoly Mgr. Milan Novák, náměstek Správy silnic Moravskoslezského kraje.

Partneři

Generálním partnerem je Nadace pojišťovny Generali. Exkluzivním mediálním partnerem se stal Český rozhlas 1 – Radiožurnál, takže o projektu Výmoly 2012 a způsobech, jak se do něj zapojit, se řidiči dozví i z éteru. Společně s Radiožurnálem máme připravenu řadu zajímavých témat kolem problematiky našich silnic, poškození kvůli špatnému stavu vozovky apod. Zpravodajství Zelené vlny bude přinášet informace o kritických úsecích a mnoho užitečných informací,“ představuje nový ročník Petr Čaník.

Projektu se zároveň účastní řada oborových partnerů – společnost BG SYS HT, provozující web zaplaty.cz či profesionální síť pneuservisů Point S. O chod projektu Výmoly se stará Plus Design & Marketing s.r.o.

Kontakt

Ing. Petr Čaník
Tel.: +420 604 163 300
E-mail: petr.canik@vymoly.cz
Web: www.vymoly.cz
facebook.com/Vymoly
twitter.com/Vymoly

 

E-shopů jsou v Česku tisíce. Uspějí však jen ti, kteří se starají o obsah e-shopu a o své zákazníky

V konkurenci tisíců e-shopů, které se v České republice objevují v posledních letech, je velice těžké se odlišit, zaujmout, udržet se a nakonec hlavně prodávat a být úspěšný. Představíme vám několik základních tipů, které se nám v naší mnohaleté praxi v oblasti internetového marketingu osvědčily a které platí nejen pro e-shopy, ale i pro internetové stránky obecně.

Zaujměte grafikou i obsahem

Váš e-shop může zaujmout a stát se pro vaše zákazníky zapamatovatelným díky několika klíčovým věcem. Mezi ty hlavní patří vedle dobře zvoleného názvu i dobře zpracovaná grafika, kvalitní obsah a uživatelská přívětivost webu.

Dobrá grafika e-shopu vytváří pozitivní první dojem a provádí vaše zákazníky nákupním procesem

Grafické ztvárnění vašeho e-shopu (a internetových stránek obecně) je jedna z mála věcí, která vás odlišuje, činí zapamatovatelnými. Kvalitně zpracovaná grafika s dobře otestovanou ergonomií a uživatelskou použitelností zároveň pomáhá vašim zákazníkům zorientovat se. Dobře navržené grafické ztvárnění je jednoduché, umožňuje intuitivní pohyb na webu a usnadňuje vašim zákazníkům nakupování. Samozřejmě se grafika velkou měrou podílí na vytvoření prvního dojmu, který na zákazníka uděláte. To ale není vše.

Vytvářejte vlastní unikátní obsah pro své zákazníky, nejen pro roboty a SEO

Řada e-shopů přebírá obsah k nabízeným produktům od výrobců, dodavatelů nebo od konkurence. Jedinečnost v obsahu vás však může vynést do internetového nebe. Buďte v tomto ohledu originální. Popisujte své produkty dostatečně obsáhle. Informujte.

Přemýšlejte o tom, co vaši zákazníci o produktu chtějí vědět a co jim pomáhá rozhodovat se, zda si jej nakonec koupí. Dostatek kvalitních, unikátních, aktuálních (a samozřejmě pravdivých) informací může nakonec vaše zákazníky přesvědčit více než levnější cena u konkurence. A nakonec tím děláte pro svůj e-shop také velkou službu z hlediska SEO.

Starejte se o své zákazníky od A do Z

Vytvoření e-shopu, jeho naplnění produkty a originálním obsahem je jen začátek. Starejte se o své zákazníky, aby měli vždy pocit, že k vám přicházejí po červeném koberci. Buďte jim dobrými rádci a to nejen na telefonu, e-mailu či osobně, ale hlavně prostřednictvím svého e-shopu, virtuální poradny nebo za pomoci blogu. Odvděčí se vám.

Potřebujete pomoci s tvorbou unikátního e-shopu či webu a jeho obsahu? Ozvěte se nám!

Plus Design & Marketing s.r.o. je marketingová agentura sdružující specialisty na internetovou grafiku, tvorbu unikátních e-shopů a internetových prezentací, disponujeme profesionály v oblasti copywritingu a obsahové strategie, SEO, PPC kampaní, doménového managementu a mnoho dalšího, co pro svůj e-shop a internetové stránky potřebujete.

Máme zkušenosti s řadou velice úspěšných projektů. Jsme nositeli prestižního ocenění Internet Effectiveness Awards za Nejefektivnější internetové řešení roku 2011. Oslovte nás i vy!

Kontakt

Plus Design & Marketing s.r.o.
Družební 817/9
742 21 Kopřivnice
Tel.: +420 731 812 255
E-mail: info@plusdesign.cz
Web: www.plusdesign.cz
facebook.com/PLUSDESIGN.CZ
twitter.com/PLUSDESIGNCZ

 

Zviditelněte svůj brand na veletrzích, výstavách, expozicích a stáncích díky agentuře Plus Design & Marketing

V řadě moderních odvětví je často jako jeden z komunikačních nástrojů marketingu volena prezentace společnosti, technologií, inovací, výroby nebo značky prostřednictvím veletržních expozic, výstav nebo stánků. Veletrhy jsou ideálním místem pro prezentaci produktů a značky, protože koncentruje firmy stejného oborového zaměření, návštěvníky s vysokým zájmem o tyto a příbuzné obory a je ideálním místem pro setkávání současných i budoucích obchodních partnerů.

Originální veletržní expozice, které zaujmou a zanechají dojem

Vyniknout na veletrhu můžete i vy! Marketingová agentura Plus Design & Marketing s.r.o. vám:

  • pomůže s výběrem vhodných veletrhů a prezentačních akcí,
  • zpracuje grafický návrh veletržní expozice a zajistí její realizaci,
  • dodá potřebné technologie a techniku,
  • navrhne a vyrobí firemní logo,
  • navrhne (grafika, texty) a vyrobí propagační materiály jako jsou letáky, katalogy, vizitky,
  • zajistí hostesingové služby včetně zaškolení, originálních kostýmků pro hostesky a vaše zástupce,
  • připraví marketingovou strategii a plán a zajistí např. internetový marketing,
  • připraví tiskové zprávy a zajistí další PR aktivity spojené s vaší firemní prezentací.

Zajistíme pro vaši veletržní expozici jedinečné detaily, které vás odliší od ostatních a učiní váš brand zapamatovatelným.

Hostesky – příjemné představení vaší značky

Prezentujte svou společnost komunikativními sympatickými hosteskami, které vám pomohou s distribucí tiskovin, reklamních předmětů, přivedou klienty ke stánku a zajistí jejich obsluhu. Zajistíme pro vás milé, perfektně proškolené a inteligentní hostesky s odpovídajícími jazykovými znalostmi, atraktivním vzhledem a zkušenostmi.

Budete nepřehlédnutelní: reprezentativní kostýmky pro hostesky a vaše zástupce

Navrhneme a vyrobíme reprezentativní kostýmky či šaty pro hostesky, které tak zaručí vašemu brandu nepřehlédnutelnost a zapamatovatelnost. Jednotné a skvěle padnoucí oblečení ve firemních barvách s logem a módními doplňky pro hostesky i vaše zástupce pro vás bude skvělou vizitkou. Oděvy využijete následně např. při prezentacích, banketech, firemních večírcích apod.

Zaujměte popcornem s vlastním brandem přímo na veletržním stánku!

Buďte originální a zaujměte! Umístěte do své veletržní expozice náš popcornovač s vaším jedinečným brandem. Výrobu popcornu a obsluhu klientů zvládne zajistit jedna hosteska. Navrhneme pro vás originální popcornovací krabičky i kompletní branding popcornovače vaším logem. Návštěvníky veletrhu tak zaujmete skutečně všemi smysly.

Komplexní balíček marketingových a PR služeb

Jsme specialisté na marketingové služby, můžete se na nás proto s důvěrou obracet s požadavky, které vás ve světě konkurence zviditelní.

Disponujeme odborníky na grafické a copywriterské práce, PR aktivity i kompletní on-line marketing. Věnujeme se výrobě katalogů, letáků, vizitek, reklamních předmětů ad. promo-materiálů. Realizujeme přípravu a distribuci tiskových zpráv a další marketingové služby.

Zajistíme také špičkovou obsluhu vašich klientů na veletrhu a zprostředkujeme cateringové služby – profesionální servis spojený s teplým i studeným pohoštěním a nabídkou nápojů podle vašich individuálních požadavků.

Úspěch veletržní expozice spočívá v detailech. Kontaktujte nás!

Kontaktní údaje

Plus Design & Marketing s.r.o.
Družební 817/9
742 21 Kopřivnice
Tel.: +420 731 812 255
E-mail: info@plusdesign.cz
Web: www.plusdesign.cz
facebook.com/PLUSDESIGN.CZ
twitter.com/PLUSDESIGNCZ

 

Pracovní rok v marketingové agentuře Plus Design & Marketing

Rok 2011 byl pro nás v agentuře Plus Design & Marketing ve znamení mnoha změn, velkého množství práce a různorodých úkolů. Náš pracovní rok 2011 jsme se vám pokusili postupně přibližovat v našem projektu 365marketing.cz. Níže najdete přehledně jednotlivé měsíce roku 2011, tak, jak jsme v nich zachytili jednotlivé střípky naší každodenní práce.

Široká nabídka marketingových služeb agentury Plus Design v roce 2011 – obrazem

  • Leden 2011 – ve znamení odstartování úspěšného projektu Výmoly 2011
  • Únor 2011 – práce pro naši zahraniční klientelu a příprava veletržní expozice na veletrh EcoBuild v Londýně
  • Březen 2011 – veletrh Romenvirotec v Bukurešti a marketing pro přírodní park v Mosambiku
  • Duben 2011 – ve znamení veletrhu v Athénách a Bulharsku a práce pro české klienty
  • Květen 2011 – veletrh v Itálii a finále projektu Výmoly 2011
  • Červen 2011 – veletrh v Německu a řada dalších dílčích marketingových úkolů pro další klienty
  • Červenec 2011 ve znamení rozjezdu několika nových projektů
  • Srpen 2011 – webová prezentace Decci.cz pro správce jedné z největších fotovoltaických elektráren světa
  • Září 2011 – vítězství Grand Prix v soutěži Internet Effectiveness Awards pro projekt Výmoly
  • Říjen 2011 – hostessingové služby, tvorba e-shopů, grafické návrhy reklamních předmětů a další
  • Listopad 2011 – vytváření infografik, správa obsahu internetových magazínů a sociálních sítí a řada dalších prací
  • Prosinec 2011 – infografiky, výroba log nebo příprava projektu Výmoly do ročníku 2012

Plus Design & Marketing v roce 2012

V projektu 365 Marketing budeme i nadále pokračovat v roce 2012 a budeme vás tak nadále seznamovat s naší prací v oblasti marketingu, webové grafiky, infografiky, tvorby tiskové reklamy, copywritingu a v řadě dalších spřízněných odvětví, které vám společnost Plus Design & Marketing jako full-servis marketingová agentura poskytuje.

 

Agentura Plus Design & Marketing rozšiřuje svou nabídku o tvorbu webové infografiky

Moderní a kreativní způsob, jak sdílet informací s vašimi zákazníky, čtenáři, fanoušky na sociálních sítích a s dalšími skupinami, na které cílíte svůj obsah, je podávat jim informace a data v jednoduché grafické podobě. Proto také marketingová agentura Plus Design & Marketing rozšířila nabídku svých služeb o tvorbu (nejen) webové infografiky.

Výhody sdílení obsahu za pomoci infografiky

Dobře vytvořená infografika předá vašim čtenářům více, než tisíc slov. Výhodou infografiky je především její:

  • přehlednost,
  • virální charakter a
  • budování značky.

Infografika, která přehledně graficky vysvětluje a znázorňuje jinak slovy složitě popisovanou informaci má výborný potenciál být sdílena, předávána a posílána dál. Má tedy potenciál šířit se virálním způsobem a to především na sociálních sítích. Vynikající službu vám vytvoří také při budování vaší značky.

Příklad úspěšného sdílení obsahu za pomoci infografiky

Infografika na míru

Agentura Plus Design & Marketing se specializuje na vytváření infografiky na míru podle zaměření jednotlivých projektů a služeb klientů. Infografiky tvoří s ohledem na cílové skupiny jejich čtenářů. Za pomocí infografiky zároveň pomáhá při budování firemního brandu!

Fotogalerie

Kontaktní údaje

Plus Design & Marketing s.r.o.
Družební 817/9
742 21 Kopřivnice
Tel.: +420 731 812 255
E-mail: info@plusdesign.cz
Web: www.plusdesign.cz
facebook.com/PLUSDESIGN.CZ
twitter.com/PLUSDESIGNCZ

 

Plus Design & Marketing realizuje kompletní marketingové služby pro EB Elektro Bartoš

Významná regionální společnost EB Elektro Bartoš navázala v oblasti marketingové komunikaci úzkou spolupráci s marketingovou agenturou Plus Design & Marketing. Jedním z prvních kroků marketingových služeb bylo spuštění produktové webové prezentace EB Elektro Bartoš a samostatného e-shopu EB Shop.

Agentura Plus Design & Marketing byla pověřena kompletní správou marketingu pro přední regionální společnost EB Bartoš, jejíž divize působí v několika klíčových oborech – stavebnictví, elektroinstalatérství a tomu příbuzných oborech (voda, topení, plyn) a v oboru hotelnictví. Přestože se divize oborově odlišují, byla zvolena marketingová strategie v jednotném duchu a v jednotné brandové politice.

Marketingová komunikace pro EB Elektro Bartoš odstartovaná spuštěním nového produktového webu a e-shopu je v souladu s celkovou koncepcí marketingové strategie, kterou již agentura Plus Design & Marketing dříve představila a realizovala na projektu Hotel Bartoš. Jednotná vizuální koncepce s weby dalších divizí EB Elektro Bartoš jsou zároveň připravovány i pro EB – stavební společnost.

Nový produktový web a e-shop pro EB Elektro Bartoš

Agentura Plus Design & Marketing se na internetové stránce www.eb-bartos.cz zaměřila především na jednoduché a efektivní představení hlavních oborů působnosti a produktových řad, které EB Elektro Bartoš nabízí. Webová prezentace zároveň akcentuje poskytované služby (instalatérství, montáže, servis) jako nedílnou součást produktové nabídky.

V nově představeném e-shopu na adrese www.ebshop.cz se agentura soustředí nejen na prezentaci zboží a výhod spojených s nákupem v e-shopu, ale také na efektivní představení firemního showroomu a montážních, instalačních a servisních služeb.

O marketingové agentuře Plus Design & Marketing

Společnost Plus Design & Marketing působí na evropském trhu od roku 2006. Zajišťuje komplexní marketingové služby pro tuzemskou i zahraniční klientelu na evropském i celosvětovém trhu. Dala o sobě znát v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards, kdy obdržela hlavní cenu poroty za nejefektivnější internetové řešení Grand Prix 2011 za projekt Výmoly.cz.

Plus Design & Marketing s.r.o. nabízí svým tuzemským i zahraničním klientům komplexní balíček služeb v oblasti marketingu:

  • tvorba marketingových strategií a plánů,
  • tvorba internetových aplikací a webových prezentací,
  • internetový marketing, SEO/SEM,
  • kompletní a komplexní online i offline marketingové aktivity (copywriting a
  • korektury textů, výroba printů, outdoorových reklam, reklamních předmětů)
  • marketingové a sociologické studie, testovaní webové použitelnosti (A/B testování, User Experience).

O společnosti EB Elektro Bartoš

EB Bartoš je výzmnamný regionální subjekt působící prostřednictvím několika divizí v různých oborech činnosti – hotelnictví, stavebnictví, zboží a služby v oboru vodo-, topo- a elektroinstalatérství.

EB Elektro Bartoš jako jedna z těchto divizí poskytuje komplexní portfolium služeb v oboru voda – topení – plyn – elektro – osvětlení. Provádí montáže, opravy a údržbu elektroinstalací, vodoinstalací a stavební práce. Spolu se širokým sortimentem v kamenné prodejně a showroomu ve Frenštátě pod Radhoštěm a nově také v e-shopu na adrese ebshop.cz poskytuje širokou škálu služeb odborně školených montérů, instalatérů a techniků. Elektro Bartoš je rovněž provozovatelem velkoobchodu a poskytuje v oboru voda – elektro – plyn kvalifikované poradenské služby.

Kontaktní údaje

Plus Design & Marketing s.r.o.
Družební 817/9
742 21 Kopřivnice
Tel.: +420 731 812 255
E-mail: info@plusdesign.cz
Web: www.plusdesign.cz
facebook.com/PLUSDESIGN.CZ
twitter.com/PLUSDESIGNCZ

 

Plus Design & Marketing zajišťuje marketingovou komunikaci Logic point – lídra v oblasti CRM a efektivních systémů řízení

Marketingová agentura Plus Design & Marketing se nově stará společnosti Logic point – jedné z předních českých společností v oblasti CRM a efektivních systémů řízení – o marketingovou komunikaci nejen na internetu. Jedním z prvních kroků byla nová webová prezentace.

Agentura Plus Design & Marketing se na internetové stránce www.logicpoint.cz zaměřila především na jednoduchou prezentaci a efektivitu poskytovaných řešení. Jedním z nástrojů, které prezentace obsahuje, jsou interaktivní kalkulačky vyčíslující nezanedbatelné úspory, kterých mohou klienti dosáhnout při implementaci produktů CRMPoint, FleetPoint, TimePoint nebo OnlinePoint.

Marketingová komunikace odstartovaná spuštěním nového webu bude zahrnovat také další služby internetového marketingu, novou brandovou politiku a vizuální koncepci společnosti. Na tyto služby navazuje rovněž příprava nových tiskových materiálů.

O marketingové agentuře Plus Design & Marketing

Společnost Plus Design & Marketing působí na evropském trhu od roku 2006. Zajišťuje komplexní marketingové služby pro tuzemskou i zahraniční klientelu na evropském i celosvětovém trhu. Dala o sobě znát v letošním ročníku Internet Effectiveness Awards, kdy obdržela hlavní cenu poroty za nejefektivnější internetové řešení Grand Prix 2011 za projekt Výmoly.cz.

Plus Design & Marketing s.r.o. nabízí svým tuzemským i zahraničním klientům komplexní balíček služeb v oblasti marketingu:

  • tvorba marketingových strategií a plánů,
  • tvorba internetových aplikací a webových prezentací,
  • internetový marketing, SEO/SEM,
  • kompletní a komplexní online i offline marketingové aktivity (copywriting a korektury textů, výroba printů, outdoorových reklam, reklamních předmětů)
  • marketingové a sociologické studie, testovaní webové použitelnosti (A/B testování, User Experience).
  • O společnosti Logic point

    Logic point je předním evropským partnerem Microsoft pro CRM řešení. Je jednou ze tří společností v České a Slovenské republice, která získala kompetenci Gold Customer Relationship Management společnosti Microsoft. Specializuje se na efektivní systémy řízení pro konkurenceschopnost a růst. Produkty, které nabízí, automatizují firemní procesy a pomáhají řídit firmy, akcelerovat růst a snižovat provozní náklady.

    Kontaktní údaje

    Plus Design & Marketing s.r.o.
    Družební 817/9
    742 21 Kopřivnice
    Tel.: +420 731 812 255
    E-mail: info@plusdesign.cz
    Web: www.plusdesign.cz
    facebook.com/PLUSDESIGN.CZ
    twitter.com/PLUSDESIGNCZ

     

    Výzva pro vysokoškoláky! Pište diplomku s Výmoly.cz o ekonomických dopadech stavu českých silnic

    Přicházíme s výzvou pro všechny vysokoškoláky! Hledáte zajímavé téma pro svou diplomovou či bakalářskou práci a zajímá vás téma dopravy, ekonomiky dopravy, logistiky a spřízněných oborů? Chcete, aby vaše diplomová práce nebyla jen teorií, ale aby byla spojena s něčím praktickým a užitečným? Spolupracujte aktivně při psaní své bakalářské nebo diplomové práce s projektem Výmoly.cz!

    Téma diplomové práce

    Společnost Plus Design & Marketing se ve spolupráci s partnery snaží projekt Výmoly Výmoly.cz neustále rozvíjet. Rozhodli jsme se proto oslovit studenty, kteří by měli zájem rozvíjet ve své diplomové práci téma:

    • Individuální a celospolečenské ekonomické dopady stavu českých silnic

    Cílem práce bude mimo jiné analyzovat, jak se ekonomicky promítne kvalita stavu silnic na zvýšených nákladech při údržbě vozidel či vozového parku. Zaujalo vás toto téma nebo jste si zvolili podobné tématické zaměření své bakalářské či diplomové práce? Neváhejte a kontaktujte nás pro další spolupráci!

    Proč s Výmoly.cz spolupracovat?

    Nabízíme vám:

    • zprostředkování studijní praxe,
    • spolupráci na rozvoji zajímavého tématu a samotného projektu Výmoly a
    • získání potřebných dat z naší databáze pro vaši diplomovou práci.
    • Nejlepší práce bude ohodnocena odměnou 5000 Kč!

    O projektu Výmoly.cz

    Projekt Výmoly realizuje ve spolupráci se sponzory a partnery společnost Plus Design & Marketing s.r.o. Více o projektu Výmoly se dozvíte na stránce Výmoly.cz/O projektu a v magazínu Výmoly.cz.

    Kontaktujte nás!

    Zaujala vás tato nabídka? Kontaktujte nás!

    Ing. Petr Čaník

    Tel.: +420 604 163 300

    E-mail: petr@canik.cz

     
     

    Naši klienti

    Phono Technologies Switzerland Efektim Phono Solar pointS Juhaniak Golf Academy